علیرضا

نوشته هایی پراکنده درباره چیزهایی که فکر می کنم باید بگویم!

علیرضا

نوشته هایی پراکنده درباره چیزهایی که فکر می کنم باید بگویم!

علیرضا

واعظ مکن نصیحت شوریدگان که ما

با خاک کوی دوست به فردوس ننگریم

چون صوفیان به حالت و رقصند مقتدا

ما نیز هم به شعبده دستی برآوریم

از جرعه تو خاک زمین در و لعل یافت

بیچاره ما که پیش تو از خاک کمتریم

طبقه بندی موضوعی

آغاز

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۰ ب.ظ

بسم الله

همواره این ترس و واهمه را داشتم که وبلاگی که از ب بسم الله ، وقتی دوم راهنمایی بودم برای حرف دل و درد و دل بلند بلند ساخته بودم تبدیل شود به محلی برای بحث های فراتر ... سخن گفتن درباره ی مسائل روز جامعه ؛ مدرسه ؛ ادبیات و... از حوزه های مورد علاقه من است ، ولی دیدم که عزیز ترین اتفاق مجازی ام (!) جای مناسبی برای این افاضات نیست.

پس به طور مستقل و به دور از دعوت نامه های دوستان عزیزمان دست به کار شدم و این فضا را راه انداختم تا به امید خدا جایی برای تبادل نظر و اندیشه باشد.



به امید خدا!


  • ۹۱/۰۹/۲۵
  • علیرضا علمدار

نظرات  (۱)

  • شایان شجاعیان
  • علی مددی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی